SVART/VIT

Hittade en lite äldre bild som jag tog för bra många år sedan! Tycker fortfarande om den. Det var fortfarande på den tiden jag fotade med en liten liten liten digitalkamera. Men jag måste säga att den digitalkameran var någonting extra. Tog välidigt fina bilder. Dock har den några år på nacken nu och är inte alls lika pigg längre...
 
Imorgon ska jag in till Örebro för att delta på Kontakttorget inför Promotionbåten. Vet inte riktigt vad det innebär... men det enda jag vet är att vi ska vara med på en mässa i Conventum. Hoppas det blir kul! 



Kommentarer
Marcus

Sv. Tack så mkt! Du tar själv väldigt fina bilder!!:)

2012-10-13 @ 21:56:25
URL: http://westerem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Följ mig som egen företagare genom vardagen.

RSS 2.0