Bilderna är uppe på biblioteket

Nu finns utställningen uppe på biblioteket äntligen. Det var lite klurigt att få alla tavlor rakt, och med samma avstånd. (blev nästan rakt och med samma avstånd) 
Tog längre tid än jag hade räknat med att få upp bilderna, vet inte om det var för att jag hände snett eller missade spiken. Misstänker att det kan vara en kombo av de båda som gjorde att det tog tid. Kändes konstigt att stå och hamra på ett bibliotek, när man fick lära sig i skolan att där skulle det vara knäpptyst!
 
En bild är redan såld, den på Matilda när hon kastar upp snö i luften.

Här är lite bilder från när jag satte upp utställningen! 







 
 


Kommentarer
Ebba M's foto

SV: Hihi, ja dom är så söta!

2012-10-15 @ 21:20:08
URL: http://iphotography.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Följ mig som egen företagare genom vardagen.

RSS 2.0